10.05.2021
Η ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ της JBL: #eimaste_etoimoi

Με νέα καμπάνια για το φετινό Πάσχα, καλή διάθεση και ακόμα περισσότερη αισιοδοξία, το αγαπημένo brand ήχου JBL είναι και φέτος εδώ και μας προκαλεί να ακούσουμε τη μουσική μας δυνατά.

Ενόψει ενός καλοκαιριού που περιμένουμε όλοι με ανυπομονησία, η Marketing Agency jetdrops δημιούργησε μια νέα social media καμπάνια για τη JBL Greece, σε συνέχεια της περσινής που είχε σημειώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα σε απήχηση κοινού.

Με κεντρικό μήνυμα “Είμαστε έτοιμοι!”, η JBL έρχεται να θυμίσει στους fans και τους φίλους του brand πως μουσική σημαίνει και αισιοδοξία, ανεμελιά και όμορφες στιγμές.

Η JBL με τη φετινή της καμπάνια υποστηρίζει ότι είμαστε  έτοιμοι να ζήσουμε και πάλι εκτός σπιτιού, να ταξιδέψουμε, να γελάσουμε, να οργανώσουμε νέες περιπέτειες, να ανακαλύψουμε τη φύση αλλά και την πόλη μας και να μοιραστούμε στιγμές με τους αγαπημένους μας.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας δημιουργήθηκαν μια σειρά από feel good εικαστικά που απεικονίζουν στιγμές διασκέδασης και χαλάρωσης καθώς και στιγμές και συνήθειες με αγαπημένα πρόσωπα, που συνοδεύονται πάντα από μουσική και τον δυνατό ήχο της JBL.

Η νέα καμπάνια “Είμαστε έτοιμοι!” τρέχει ήδη σε Facebook & Instagram και θα παραμείνει live μέχρι και τις αρχές Μαϊου.

@jbl_greece

#eimaste_etoimoi #JBL

Σχετικά με την  WaveMotion Α.Ε.

H WaveMotion είναι Ανώνυμη εισαγωγική Εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας, εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στο χώρο των smart electronics, της υψηλής τεχνολογίας, του ήχου και της εικόνας.

H λέξη WaveMotion μας παραπέμπει σε λέξεις όπως: ήχος, φως, εικόνα, δύναμη, ταχύτητα, διασκέδαση. Όπως τα κύματα κινούνται διαρκώς και με ταχύτητα, με τον ίδιο τρόπο εξελίσσεται η τεχνολογία στον ήχο, την εικόνα, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική.

Σκοπός της WaveMotion είναι η παροχή -στην Ελληνική αγορά- προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, τα οποία συνδυάζουν την Τεχνολογία Αιχμής με την Αισθητική και το Μοντέρνο Σχεδιασμό.
Σήμερα, η WaveMotion διανέμει επίσημα στην ελληνική αγορά τα παρακάτω διεθνή brand names, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στον τομέα δραστηριότητάς τους όπως harman/kardon, JBL, Cambridge Audio, Q Acoustics, QED, Goldring, rapoo, Native Union, Rivall.

Σχετικά με την jetdrops  (www.jetdrops.com/)

Έχοντας ξεκινήσει ως social media consulting agency, πλέον η jetdrops αποτελεί ένα Digital & PR agency που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, για τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο.

Από brand design, communication & digital strategy, media relations και event planning μέχρι παραγωγή περιεχομένου για το YouTube και big data analytics, τα μετρήσιμα αποτελέσματα, η συνεχής εξέλιξη και η προστιθέμενη αξία για τους συνεργάτες, είναι στην καθημερινή φιλοσοφία της jetdrops

Σχετικά με την  HARMAN

Η HARMAN (harman.com) σχεδιάζει και κατασκευάζει  προϊόντα και λύσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες, καταναλωτές και επιχειρήσεις παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων συστημάτων αυτοκινήτων, των προϊόντων ήχου και εικόνας, των λύσεων αυτοματισμού επιχειρήσεων και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το Internet of Things. Με κορυφαίες μάρκες, όπως τα AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® και Revel®, η HARMAN θαυμάζεται από τους λάτρεις ήχου, τους μουσικούς και τους χώρους διασκέδασης σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα είναι εξοπλισμένα με συστήματα HARMAN ήχου. Οι υπηρεσίες λογισμικού μας στηρίζουν και είναι συμβατές  με  δισεκατομμύρια κινητές συσκευές και συστήματα που είναι συνδεδεμένα, ενσωματωμένα και ασφαλή σε όλες τις πλατφόρμες, από την εργασία στο σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο και το κινητό. Η HARMAN απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Τον Μάρτιο του 2017, η HARMAN έγινε θυγατρική της Samsung Electronics Co., Ltd.

Clear all Compare