29.08.2023
Believe in yourself – Start now!

Αθήνα – 29 Αυγούστου 2023. –  H WaveMotion AE, Επίσημος Διανομέας για την Ελληνική αγορά, των lifestyle προϊόντων ήχου της JBL παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της «Believe in yourself – Start now!» Με την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές, μπαίνουμε σε σειρά για νέα ξεκινήματα. Από την προετοιμασία για το φθινόπωρο, το άνοιγμα των σχολείων, ή την εγγραφή στο πανεπιστήμιο, μέχρι κάποιο νέο χόμπι, ένα άθλημα ή μια καλή συνήθεια, η JBL είναι η καλύτερη παρέα.

Μέσα από τη νέα αυτή inspiring καμπάνια η JBL σε προτρέπει να πιστέψεις στον εαυτό σου και να αρχίσεις να κάνεις ό,τι πραγματικά θέλεις, ό,τι ανέβαλλες μέχρι τώρα ή ό,τι φοβήθηκες να ξεκινήσεις. Στην περιπέτεια της επιτυχίας και των στόχων που εσύ καθορίζεις, η JBL βρίσκεται στο πλευρό σου και σε εμψυχώνει σε κάθε σου όνειρο μέσα από τα κορυφαία προϊόντα που δημιούργησε για εσένα.

Η JBL γίνεται συνοδοιπόρος στα όνειρα που έχεις βάλει στόχο να πραγματοποιήσεις! Αν επιθυμείς να περάσεις στιγμές με την οικογένειά σου, απολαμβάνοντας ταινίες και βραδιές μουσικής, στη JBL θα βρεις ηχεία και soundbars με θρυλική ποιότητα ήχου για να μην χάσεις την αίσθηση που θες να νιώσεις. Αν, από την άλλη, πήρες απόφαση να ξεκινήσεις να αθλείσαι και να χτίσεις τη φυσική σου κατάσταση, τα αδιάβροχα ακουστικά σου δίνουν την ευκαιρία να κυνηγήσεις το όνειρό σου ακόμα και την πιο βροχερή μέρα. Αν ο στόχος σου είναι να ανακαλύψεις τον κόσμο και να κλείσεις το πολυπόθητο ταξίδι που πάντα ήταν στο μυαλό σου αλλά ανέβαλλες, με τη JBL δεν παίρνει αναβολή.

Η καμπάνια βασίζεται στο storytelling. Αποτελείται από ιστορίες που απεικονίζουν τα μοντέλα JBL στο πλευρό των ανθρώπων που παλεύουν για τον στόχο τους. Κάθε ιστορία παρουσιάζει έναν διαφορετικό στόχο, αφού σκοπός της καμπάνιας είναι να αναδείξει όσο το δυνατόν περισσότερους στόχους για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Έτσι, αλλάζει και ο τίτλος της κάθε φωτογραφίας: Start Running, Start Exploring, Start Growing, Start Travelling, κλπ. Το κεντρικό μήνυμα «Believe in yourself» μένει πάντα ίδιο. Στην καμπάνια θα συμμετέχουν άνθρωποι που ξεκίνησαν, προσπάθησαν, πέτυχαν και σήμερα αποτελούν πρότυπο. Θα μιλήσουν για την πορεία τους και θα μας εμπνεύσουν με το πώς πίστεψαν στον εαυτό τους και τα κατάφεραν. Σκοπός είναι να πολλαπλασιαστεί το μήνυμα πως, αν πιστέψεις στον εαυτό σου, μπορείς να τα καταφέρεις πολλά! Όποιος και αν είναι, λοιπόν, ο στόχος σου, η JBL είναι εδώ για να σε βοηθήσει να τον πετύχεις.

Η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσεις, είναι τώρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πιστέψεις στον εαυτό σου. Άκου την καρδιά σου και ξεκίνα!

 

Καλή αρχή με JBL!

#JBL_Believe_in_yourself

 

Δείτε περισσότερα εδώ:

Home | JBL (jblgreece.gr)

Instagram: @jbl_greece

Facebook: JBL Greece

Tiktok: JBL Greece & Cyprus 

 

 

Σχετικά με την  WaveMotion Α.Ε.

H WaveMotion είναι Ανώνυμη εισαγωγική Εταιρεία προϊόντων τεχνολογίας, εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στο χώρο των smart electronics, της υψηλής τεχνολογίας, του ήχου και της εικόνας. H λέξη WaveMotion μας παραπέμπει σε λέξεις όπως: ήχος, φως, εικόνα, δύναμη, ταχύτητα, διασκέδαση. Όπως τα κύματα κινούνται διαρκώς και με ταχύτητα, με τον ίδιο τρόπο εξελίσσεται η τεχνολογία στον ήχο, την εικόνα, τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική. Σκοπός της WaveMotion είναι η παροχή -στην Ελληνική αγορά- προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας, τα οποία συνδυάζουν την Τεχνολογία Αιχμής με την Αισθητική και το Μοντέρνο Σχεδιασμό. Σήμερα, η WaveMotion διανέμει επίσημα στην ελληνική αγορά τα παρακάτω διεθνή brand names, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στον τομέα δραστηριότητάς τους όπως harman/kardon, JBL, Q Acoustics, QED, Goldring, rapoo, Νative Union, Livall.

Σχετικά με τη VEESION (www.veesion.gr)

H ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία VEESION δημιουργήθηκε το 2020 κατά τη διάρκεια του lockdown. Ανοιχτή στις προκλήσεις και στις συνεργασίες, είναι creative partner σε εταιρείες της Ελλάδας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας: Advertising, Branding, Digital & Social Media, Brand Experience, Video Content, Guerrilla & Growth Hacking Marketing. Η VEESION επενδύει διαρκώς σε ταλαντούχους ανθρώπους με εξαιρετικό χαρακτήρα, σε νέες τεχνολογίες και στην εκπαίδευση. To DNA της VEESION αποτελείται από 4 βασικά στοιχεία: Καινοτομία, δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση και αποτελεσματικότητα.

Σχετικά με την  HARMAN

Η HARMAN (harman.com) σχεδιάζει και κατασκευάζει  προϊόντα και λύσεις για αυτοκινητοβιομηχανίες, καταναλωτές και επιχειρήσεις παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των συνδεδεμένων συστημάτων αυτοκινήτων, των προϊόντων ήχου και εικόνας, των λύσεων αυτοματισμού επιχειρήσεων και υπηρεσίες που υποστηρίζουν το Internet of Things. Με κορυφαίες μάρκες, όπως τα AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® και Revel®, η HARMAN θαυμάζεται από τους λάτρεις ήχου, τους μουσικούς και τους χώρους διασκέδασης σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα από 50 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα είναι εξοπλισμένα με συστήματα HARMAN ήχου. Οι υπηρεσίες λογισμικού μας στηρίζουν και είναι συμβατές  με  δισεκατομμύρια κινητές συσκευές και συστήματα που είναι συνδεδεμένα, ενσωματωμένα και ασφαλή σε όλες τις πλατφόρμες, από την εργασία στο σπίτι μέχρι το αυτοκίνητο και το κινητό. Η HARMAN απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία. Τον Μάρτιο του 2017, η HARMAN έγινε θυγατρική της Samsung Electronics Co., Ltd.

Clear all Compare